Papierowy Kufer

ZWROTY

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

W celu odstąpienia od umowy należy poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wypełnienie Formularza odstąpienia od umowy i przesłanie go na adres e-mail: [email protected]

Formularz odstąpienia od umowy powinien zawierać:

  • Imię i nazwisko
  • Dane adresowe
  • Datę sporządzenia formularza
  • Spis zwracanych produktów
  • Datę zakupu produktów
  • Nr faktury/dowodu zakupu
  • Podpis

Ponadto do zwracanych przedmiotów należy dołączyć dowód zakupu (przy wysłaniu formularza za pomocą poczty elektronicznej należy dołączyć skan dowodu zakupu/faktury).

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Konsumentowi poniesione koszty za zakup towarów w terminie do 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy (jeśli towar nie został jeszcze wysłany) lub w terminie do 14 dni, licząc od dnia otrzymania zwrotu towarów.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje w ten sam sposób, jaki został wybrany przez Konsumenta do pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwracanego towaru.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, otwierania lub jakiejkolwiek ingerencji w jego elementy lub opakowanie. W przypadku stwierdzenia, ze zwracany towar został użyty przez Konsumenta odstąpienie od umowy nie będzie możliwe.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • W której przedmiotem sprzedaży był towar wyprodukowany na życzenie Klienta, według jego specyfikacji i służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, w tym również przedmioty personalizowane, zawierające charakterystyczne znaki, symbole, napisy. Dotyczy to również przedmiotów wykonywanych na indywidualne zamówienie tj. kartki, albumy, skrzynki, dekory, metryczki itp.
  • W której przedmiotem sprzedaży są treści cyfrowe, dźwiękowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
  • W której przedmioty ze względu na swój charakter i zastosowanie stanowią nierozłączną część z innymi przedmiotami.
  • W której przedmiotem sprzedaży jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu (w tym towary przecenione ze względu na krótki termin ważności, o którym zostało poinformowane na Stronie Internetowej Sklepu w momencie zakupu).
  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację moża złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Podmiejska 2K, 73-110 Stargard.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Podmiejska 2K, 73-110 Stargard.

 

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

Klient zachowując terminy określone w Kodeksie Cywilnym oraz zachowując jego zasady może:

  • Złożyć reklamację – wada zostanie usunięta lub towar wymieniony na nowy
  • Złożyć oświadczenie odstąpienia od umowy
  • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

Kupujący ma obowiązek spisania protokołu szkody z Dostawcą w momencie odbioru przesyłki, jeśli stwierdzi jakiekolwiek jej uszkodzenia. Tylko na tej podstawie możliwe będzie rozpatrzenie reklamacji wynikającej z uszkodzenia zakupionego towaru podczas wysyłki.

Koszty przesyłki towaru do Usługodawcy ponosi Klient. 

Reklamacja związana z brakiem towaru. Sprzedający zastrzega możliwość zwrotu pieniędzy za towar, który zamówiono a którego stwierdzono brak w przesyłce.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.